QOQO-modellid-ajakirjades-Kristina-Petina

Kristina Petina ajakirjas Playboy

Meie toimetusse laekus huvitav kiri küsimusega, et mida on vaja teha selleks, et pääseda glamuurimodellina välismaistesse ajakirjadesse?

Tahaks vastata, et sa pead olema ilus aga paraku lihtsalt heast välimusest tänapäeval enam ei piisa. Kõikidele modellihakatistele teadmiseks toome välja 3 põhilist tõde, mida QOQO aastate pikkune töö on reaalselt tõestanud.

1.Välimus pole standardis kinni

Hea uudis on see, et vähemalt glamuurimodellinduse maailmas ei ole enam niivõrd oluline pikkus ja sihvakus kuivõrd isikupära ja oskus enda tugevaid külgi esile tuua. Su pikkus võib vabalt olla 164cm, sa ei pea olema piitspeenike või ületreenitud kehaga, vanuseks vabalt 35 eluaastat.

Omast kogemusest võime öelda, et täiesti “out of rules” neiu võib lüüa laineid nii siin kui seal pool piiri.

 

2. Koostöövalmidus ja suhtumine

Meie kogemus on näidanud, et kui üldse keegi jala maailmaareeni ukse vahele saab, siis on see julge, ambitsioonikas, niiöelda “kõigeks valmis” stiilis modell. Samad reeglid kehtivad ka fashion kategoorias ja mujal. Halli hiirekese koht ei ole rambivalguses. “Pilti tahaks teha aga ärme kellegile näita” suhtumine ei ole just jätkusuutlik mudel.

Oleme üksjagu kokku puutunud uute modellidega, kellede puhul pildistamine ise ja ka sellele järgnev fototöötlus periood osutub rohkem kauplemiseks, kus modell iga pisema detaili peale protsessib ja protsessib. “Siit on liiga palju näha ja tehke seal see nii…” Parem lepi tõsiasjaga, et sinu koht ei ole laval, sest publikut lihtsalt ei huvita. There is no business like showbusiness.

Üldiselt agentuurid ja firmad ka suhtlevad omavahel. Ennem kui mõne uue modelliga suuremat koostööd alustatakse uuritakse ikka tausta, et kuidas on temaga koos töötada.  Küsimus “kas ta protsessib” käib pea igast sellisest vestlusest läbi ning kui vastus on “jah iga väikse asja peale” siis koostöö lõpetatakse ennem kui see alatagi jõuab.

Kui sinu ehk modelli jaoks algab uus koostöö paljutõotavalt aga järsku tõmbub agentuur või ajakiri teadmata põhjusel tagasi või võtab aega järelemõtlemiseks, siis tea, et tegelikult on käsipidur peale tõmmatud, kuna koostööst sinuga ilmselt head nahka ei saa.

QOQO asutaja Joel Kirsimaa rääkis enda kogemusest Playboy aegadest. “Meiega võttis ühendust Playboy Prantsusmaa toimetus. Jutt käis fotoseeriast nende ajakirja ühe meie modelliga. Neiu lennutati Pariisi ja sealt ta sama targalt ka tagasi saadeti. Sain kohe ka väga kurja e-kirja, et miks te saadate täiesti ebaprofessionaalse modelli siia protsessima?” räägib Joel. “Olin ise värskelt ajakirjanduse ärisse sisenenud ja selle juhtumiga sain kohe selgeks, et seda viga ma enam ei tee. Kohalikud väljaanded on justkui sõelaks teistele. Kui näiteks USA Playboy uurib mõne Eesti modelli kohta, siis pean kohe ära mainima, kas tegemist on üldse koostöövõimelise inimesega. Hea agentuur ei saada kunagi kehvat modelli välja.”

“Peale seda ühte juhtumit vaatame alati uusi nägusid eriti teraselt just selle pilguga, kui suur on tema stressitaluvus, kui hea suhtleja ta on, kas ta usaldab fotograafi või hakkab kohapeal ja ka tagantjärele nõudmisi esitama.”

3. Promo ja paku ennast ka ise välja

Raudselt peab paika väide, et mida rohkem sa pildis oled, seda parem. Kindlasti tasub mõne mainekama agentuuri alla ennast sättida. Eestis, Soomes ja Skandinaavias on QOQO üks väheseid, mis reaalselt oma modelle tuntud ajakirjadesse on saanud.

Sotsiaalmeedia on kindlasti vajalik. Viimasel ajal on aga ainult endast Instagrami pilte postitades keeruline kaugele jõuda, sest niisama lahedaid naisi on miljoneid.

Ilma tugeva brändita sinu seljataga on raske rahvale selgitada, miks just sina see kõige erilisem, kallim ja kütkestavam oled.

Loe siit lisa – kuidas saada modelliks

Edu kõikidele uutele staaridele.

Siin on galerii mõnede ajakirjade kuvatõmmistest, kus meie kaunitarid esindatud:

See sisu on nähtav VIP kliendile